جشن ورودی دانشجویان دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران با همراهی داتین و مدرسه داتین برگزار شد
EN
EN
روش نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن ویپاد
آیا با روش نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن ویپاد به عنوان شعبه تمام دیجیتال پاسارگاد آشنایی دارید؟

روش نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن ویپاد

بانک پاسارگاد، همگام با روندهای جدید جهانی و با هدف فراگیری خدمات مالی در سراسر ایران، ترابانک خود با نام «ویپاد» را طراحی و عرضه کرده است، ما در ادامه روش نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن ویپاد را بررسی می‌کنیم.

«ویپاد» یک شعبه تمام دیجیتال است که به پشتوانه بانک پاسارگاد و توسط داتین، طراحی و توسعه داده شده است تا به دور از محدودیت‌های زمانی و مکانی، دغدغه‏‌هایی مثل ترافیک، ریسک ابتلا به کرونا یا محدودیت دسترسی به شعبه‏‌های بانک پاسارگاد، بتوانید بصورت 7*24 از خدمات پایه بانک پاسارگاد و همچنین خدمات اختصاصی ویپاد، بهره‌مند شوید.

خدمات ویپاد

از خدمات ویپاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افتتاح حساب دیجیتال پاسارگاد به صورت آنلاین و رایگان
  • دریافت کارت فیزیکی بانک پاسارگاد در محل دلخواه و کاملا رایگان
  • انتقال وجه کارت به کارت و انتقال وجه پایا
  • تغییر رمز اول کارت، کاملا آنلاین
  • رمز دوم پویا، به طور پیش‌فرض فعال
  • درخواست مسدودسازی کارت و صدور کارت المثنی، کاملا آنلاین
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی، 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
  • امکان خرید کارت هدیه‌ بانکی، در طرح‌های زیبا
  • امکان گزارش‏‌گیری از گردش حساب
  • امکان فعال‌سازی حساب در سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد برای سایر حساب‌های پاسارگادی
  • امکان درخواست کاپ کارت (کارت اعتباری ارزان‌‏قیمت بانک پاسارگاد)
  • دریافت وام خرد بدون ضامن

علاوه بر خدمات فوق باید به مزایای زیر در ویپاد اشاره کرد:

حساب پشتوانه: ویپاد در این طرح که بر ارایه تسهیلات خرد و تقویت توانمندی افراد جامعه تاکید دارد، مبالغی از ۱ میلیون تا سقف ۵ میلیون تومان را در قالب اعتبار در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و شما می‌توانید مبلغ اعتبار را در تمامی فروشگاه‌های تحت پوشش شبکه شتاب مصرف کنید و با تسویه به‌موقع آن در طول یک ماه پس ‌از پایان مهلت مصرف اعتبار، از اعتبار بیشتری برخوردار شوید.

بانکداری ویدئوی: این خدمت با هدف فراهم‌کردن زیرساخت لازم برای ارتباط ویدیویی مشتریان با بانکداران و کارشناسان بانک پاسارگاد ایجاد شده‌ است. همچنین شما می‌توانید در هر جغرافیایی پس ‌از ثبت درخواست با بانکدار/ کارشناس، ارتباط ویدیویی برقرار کنید و خدمات بانکی تعریف‌شده را دریافت کنید.

بانکداری مجازی: اگر کاربر به صورت مستقیم و به روشی غیر از ویپاد در بانک پاسارگاد افتتاح حساب کرده باشد، از طریق این صفحه به بانکداری مجازی بانک پاسارگاد دسترسی خواهد داشت.

خدمات بانکداری مجازی شامل  ورود به سامانه مدیریت چک صیادی، پرداخت قبض، خرید شارژ، کارت به کارت، مسدودی کارت، غیر فعال‌سازی رمز دوم است.

روش نصب و استفاده از خدمات اپلیکیشن ویپاد

پس از نصب اپلیکیشن ویپاد، کاربر باید شماره تلفن خود را وارد کند تا کد فعال‌سازی برای او ارسال شود.

برای استفاده از خدمات بانکی ویپاد، احراز هویت دیجیتال ضروری است.

تکمیل اطلاعات در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول آن شامل واردکردن کد ملی و تاریخ تولد است.

مرحله دوم شامل واردکردن سریال کارت ملی است. در صورت نداشتن کارت ملی هوشمند کاربران می‌توانند کد رهگیری رسید کارت ملی خود را وارد کنند.

در مرحله سوم نیز باید فیلمی از چهره خود با توجه به راهنمایی که در صفحه مورد نظر انجام شده را بارگذاری و گزینه ادامه را انتخاب کند.

پس از انجام مراحل گفته‌شده اطلاعات کاربر بررسی شده و در صورت صحت، پیامک تاییدیه ارسال خواهد شد.  در صورتی که کاربر در بانک پاسارگاد حسابی داشته باشد پیامکی حاوی شماره شبای سپرده و لینک ورود به حساب نیز به شماره کاربر ارسال خواهد شد و کاربر می‌تواند از خدمات اپلیکیشن ویپاد استفاده کند.

در صورت نداشتن حساب قبلی در بانک پاسارگاد پس از احراز هویت گزینه ادامه را کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی اپلیکیشن شوید. بالای صفحه روی کارت حساب دیجیتال پاسارگاد کلیک کنید سپس درخواست صدور کارت را فشار دهید تا یک کارت بانکی برای حساب دیجیتال شما صادر شود. نتیجه استعلام بانکی یک ساعت تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد.

روی گزینه فعال‌سازی کارت کلیک کنید تا کارت شما فعال شود. در ادامه کد ۷ رقمی که برای فعال‌سازی به شماره همراه شما پیامک شده را وارد کنید.

دراین مرحله شما باید درخواست ارسال فیزیکی کارت را انتخاب کنید. کد پستی خود را وارد کنید تا آدرس شما مطابق با کد پستی واردشده به شما نمایش داده شود. آدرس را چک کنید و اگر نیاز به ویرایش داشت در همان کادر اعمال کنید.

 

سپس برای ارسال کارت فیزیکی، مجددا باید آدرس ارسالی که در نظر دارید بسته به آن فرستاده شود را وارد کنید. کارت شما ثبت و طی ۳ تا ۷ روزکاری توسط پست تحویل شما در آدرس انتخابی می‌شود.

پس از اینکه کارت بانکی دریافت کردید، وارد اپلیکیشن ویپاد شوید سپس در قسمت حساب دیجیتال گزینه فعال‌سازی را انتخاب کنید تا برای شما یک کد هفت رقمی ارسال شود، در انتها کارت شما با موفقیت فعال می‌شود و رمزاول کارت برای شما پیامک می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید آن را تغییر دهید.

منبع:

عصر بانک

83 پاسخ

    1. سلام
      لطفا به هیچ عنوان تا زمانی که کارت به دست شما نرسیده است، آن را فعال نکنید.
      این اقدام از نظر امنیتی مشابه آن است که کارت فعالی داشته باشید که دست خودتان نباشد و ندانید کجاست.
      حتما صبر کنید تا کارت به دست شما برسد سپس نسبت به فعال کردن آن اقدام کنید.
      سپاس از شما

        1. سلام
          روی کادر مربوط به حساب دیجیتال پاسارگاد بزنید، (همان کادری که موجودی حساب شما را نشان می‌دهد.) وارد صفحه‌ای می‌شوید که کارت دیجیتال شمارا به همراه شماره حساب و شماره شبا نمایش می‌دهد، کمی اسکرول کنید و به پایین صفحه بیایید. گزینه «مسدود کردن کارت» را روشن کنید تا زمانی که کارت فیزیکی شما به دستتان برسد. سپس مجدد این گزینه را خاموش کنید و از کارت فیزیکی خود استفاده کنید.

      1. سلام واقعا عالیه این سیستم جدید بانک پاسارگاد مثل اسمش لایق و برازندست فقط همونجوری که شرایط و ثبت پامو تحویلم کارت به کارت و الی آخر فوق العادست کاش اقساطش هم یک مقدار سبکتر میبود چون برای 25 ملیون باز پرداخت شیش ماهه سنگینه واقعا !

      2. سلام وقت بخیر من برنامه ویپادم پاک شده بعد الان ک میخوام وارد شم مینویسه افتتاح حساب
        افتتاح حسابم ک میزنم میگه کدملی تکراری است
        ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام
          برای ورود مجدد به برنامه از همان شماره همراهی که پیش‌تر در وپیاد افتتاح حساب کرده بودید استفاده کنید. شماره همراه خود را وارد کنید تا اپلیکشن شما را وارد حساب کاربریتان در ویپاد کند.

    2. سلام خسته نباشید من دوست ندارم در پشتیبان هوشمندم چیزی نوشته باشه هر کار میکنم حذف نمیشه ممکنه کمکم کنید
      ممنون از زحمتهاتون

    3. سلام من حساب داشتم توویپاد حتی تسهیلات گرفتم الان نمیتونم وارد بشم میگه کاملی تکراری چیکارکنم الان موقع پرداخت تسهیلات گذشته لطفاراهنمایی کنید

      1. سلام
        وقت شما بخیر
        حتما با همان شماره همراهی وارد ویپاد شوید که پیش‌تر با آن حساب ویپاد ساختید. لطفا کد ملی خود را برای بررسی بهتر مشکل پیش آمده برای ما ارسال کنید. در نظر داشته باشید کد ملی شما را فقط مدیر سایت مشاهده می‌کند و برای سایر کاربران سایت داتین قابل مشاهده نیست.

        1. سلام من هم بعد از تغییر شماره تلفن همراه در سامانه ویپاد دیگر ب هیچ وجه ب آن دسترسی ندارم حتی حذف نصب کردم دوباره نصب کردم میگه افتتاح حساب پس حساب جاری چی میشه سرمایه دارم قسط دارم نمیشه ک لطفاً راهنمایی کنید ممنونم 🙏🌹

          1. سلام
            لطفا شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران واحد پشتیبانی ویپاد با شما تماس بگیرند. شماره تماس شما فقط برای مدیر سایت قابل مشاهده است و سایر کاربران آن را نمی‌بینند.

  1. سلام وخسته نباشید بنده مدتیه که برای افتتاح حساب درویپاد وارد اپلیکیشن میشم ولی وقتی اولین مرحله یعنی وارد کردن شماره کدملی و تاریخ تولد را پرمیکنم ودکمه ادامه رافشار میدم پیامی مبنی براینکه اطلاعات شما درثبت احوال تایید نشد برام ظاهرباشه وقتی مجدد دکمه ادامه رامیزنم اخطار میاد که فعلا از انجام اینکار ممانعت کنید بعلت درخواست مکرر بعدا اقدام کنید با پشتیبانی تماس گرفتم ازچت آنلاین استفاده کردم برنامه رامجدد ازبک وب دیگر دانلود و به روز رسانی کردم ولی متاسفانه هنوز موفق به ثبت نام نشدم لطف کنید اگر میشه به بنده کمک کنید تا مشکل برطرف بشود با سپاس فراوان

    1. سلام
      از مشکل پیش آمده برای شما متاسفیم. لطفا شماره تماس خود را در پاسخ به همین پیام برای ما ارسال کنید تا در اختیار کارشناسان ویپاد قرار دهیم.
      لازم به ذکر است پیامی که شماره تماس خود را در آن می‌نویسید به صورت عمومی در سایت داتین منتشر نخواهد شد و جز مدیران سایت شخص دیگری آن را مشاهده نخواهد کرد.
      سپاس از صبر و همراهی شما

    2. سلام
      در این مرحله از افتتاح حساب در ویپاد، اطلاعات مختلفی باید با یکدیگر منطبق باشند. برای مثال شماره تلفن همراهی که وارد می‌کنید باید با شماره تلفن همراهی که کارت ملی شما با آن ثبت شده است همخوانی داشته باشد یا تصویر شما در قالب کارت ملی باید در ثبت احوال موجود باشد.
      در صورتی که از صحت و همخوانی این اطلاعات اطمینان دارید، از طریق شماره تماس زیر، با پشتیبانی ویپاد ارتباط برقرار کنید و مشکل را برای همکاران پشتیبانی شرح دهید.
      ۰۲۱-۲۴۵۹۷۷۷۵
      همچنین می‌توانید شماره تماس خود را در این دیدگاه برای ما ارسال کنید تا در اختیار همکاران در بخش پشتیبانی ویپاد قرار دهیم.

    1. سلام
      در صورتی که دستگاه شما اندروید است، وارد بخش پروفایل شوید و گزینه «تنظیمات امنیت حساب» را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید رمز ورود به اپلیکیشن ویپاد را فعال کنید.

  2. سلام
    رمز ورود به برنامه ۲ مرحله‌ای ویپاد رو فعال کردم و بعد از خروج و ورود مجدد میگه که رمز تعیین کنید و از چهره فیلم بگیرید ولی بعد از ارسال فیلم و تعیین رمز هی ارور تلاش مجدد میده و پیام (( کاربر گرامی درخواست تغییر رمز عبور از طریق احراز هویت تشخیص چهره به دلیل عدم دریافت حد نصاب کافی انجام نشد و رمز عبور شما تغییر نکرد. )) رو میده در صورتی که دقیقا طبق الگو و دستورالعمل فیلم گرفتم و سرعت اینترنت هم عالیه (فیبر نوریه) نمیدونم چکار کنم دیگه

  3. سلام خسته نباشین من برنامه را نصب کردم وتا آخر ش یعنی صدور کارت رفتم ولی اشتباهی که برنامه را حذف کردم. آمدم که دوباره نصب کنم میگه کد ملی از قبل وجود داره من الان چکار کنم

    1. سلام
      کاربر عزیز نیازی نیست مجدد نسبت به افتتاح حساب اقدام کنید. با همان شماره همراهی که پیش‌تر حساب خود را افتتاح کردید، وارد اپلیکیشن ویپاد شوید.

  4. سلام خسته نباشید. نمی‌تونم احراز هویت ویدیویی رو انجام بدم، یعنی هرچقدر که ویدیو رو ضبط می‌کنم تاییدش نمی‌کنه چیکار کنم؟

    1. سلام وقت بخیر، لطفا شماره تماس خود را در جواب همین دیدگاه برای ما ارسال کنید تا همکاران پشتیبانی ویپاد با شما تماس بگیرند. در نظر داشته باشید، شماره تماسی که اینجا درج می‌کنید فقط برای مدیر سایت قابل مشاهده است و کاربران سایت امکان رویت شماره تماس شما را ندارند.

  5. سلام من نمی تونم وارد ویپاد بشم شماره تماس که میدم از من شماره ملی و تاریخ تولد میخاد این هارو که میدم میگه تکراری می باشد…
    من قبلاً افتتاح حساب کردم و کارت هم دریافت کردم ولی نمی تونم وارد نرم افزار بشم

    1. سلام
      در صورتی که دو تا سیم‌کارت دارید لطفا با سیم‌کارتی که در ویپاد ثبت‌نام کردید برای ورود به اپلیکیشن استفاده کنید.

  6. حدود ۶ماه هست که تصمیم به افتتاح حساب در ویپاد دارم و مدام خطای کد ملی تکراری هست میده.چندین بار با پشتیبانی تماس گرفتم و چت کردم نتوانستند مشکل من را حل کنند.اصلا براشون مهم نبود.پشتیبانی ضعیفی دارید

    1. سلام
      از مشکل پیش آمده متاسفیم و بابت صبوری شما سپاسگزاریم.
      لطفا شماره تماس خود را در پاسخ به همین دیدگاه برای ما ارسال کنید تا همکاران ویپاد با شما تماس بگیرند.
      در نظر داشته باشید شماره تماسی که اینجا ارسال می‌کنید برای کاربران سایت قابل مشاهده نیست.

      1. با تسهیلاتی ک تعلق گرفت همش میزنه موجودی کافی نمی‌باشد
        پس چطوری می تونیم ازش استفاده کنیم از یک میلیون تسهیلات ؟؟

        1. با سلام چه تاریخی اعتبار را دریافت کردید؟ قانون جدید از تاریخ 1403/06/25 شروع شده، همه مبالغ اعتبار پشتوانه به‌صورت نقد به حساب واریز می‌شود و قاعده 50-50 اعتبار پشتوانه نیز از همان تاریخ حذف شده است.

  7. سلام خسته نباشید من تو مرحله ثبت نام هستم هرکاری میکنم ویدئوی چهره رو نمیتونم ثبت کنم و بفرستم اگه امکانش هست راهنمایی کنید ممنون میشم🙏

    1. سلام لطفا مشکل خود را با جزییات بیشتری توضیح دهید.
      چه پیامی دریافت می‌کنید؟ آیا ویدیو موقع بارگذاری با مشکلاتی نظیر اتصال به اینترنت مواجه است؟ یا پیغامی مبنی‌بر صحیح نبودن شیوه ضبط ویدیو دریافت می‌کنید؟
      به‌طور کلی در نظر داشته باشید؛ فیلم ارسالی باید مطابق این استاندارد، ارسال شود:
      1. عینک ، لنز و سمعک نزنید.
      2. دوربین گوشی را در حالت سلفی و به‌صورت افقی قرار دهید.
      3. گوشی را در دست بگیرید و در بیشترین فاصله نسبت به صورت خود قرار دهید.
      4. دوربین را دقیقا مقابل صورت خود قرار دهید و صورت خود را یک بار به سمت راست و یک بار به سمت چپ بچرخانید.
      5. مدت فیلم از 10 ثانیه بیشتر نباشد.
      6. پس‌زمینه سفید باشد و حتما در محلی باشید که نور کافی داشته باشد.
      7. اگر در شب فیلم برداری می‌کنید نور حتماً کافی باشد؛ مطمئن شوید که سایه روی صورت شما نمیفتد.
      8. چهره شما باید نزدیک به تصویری باشد که در ثبت احوال از شما موجود است.
      توجه : این مورد را در نظر داشته باشید که ویدیوی ارسالی شما توسط ثبت احوال تایید می‌شود.
      ضمنا شما می توانید با مراجعه به لینک (https://aparat.com/v/KA6Nd) راهنمایی‌های لازم را به‌صورت ویدئویی مشاهده نمایید.
      با تشکر

    1. سلام
      شماره تماس شما به تیم پشتیبانی ویپاد ارجاع شد. همکاران ما در ویپاد با شما تماس خواهند گرفت.

    2. با سلام و احترام
      لطفا فیلم ارسالی را مطابق این استاندارد، ارسال کنید
      1. عینک ، لنز و سمعک نزنید.
      2. دوربین گوشی را در حالت سلفی و به‌صورت افقی قرار دهید.
      3. گوشی را در دست بگیرید و در بیشترین فاصله نسبت به صورت خود قرار دهید.
      4. دوربین را دقیقا مقابل صورت خود قرار دهید و صورت خود را یک بار به سمت راست و یک بار به سمت چپ بچرخانید.
      5. مدت فیلم از 10 ثانیه بیشتر نباشد.
      6. پس‌زمینه سفید باشد و حتما در محلی باشید که نور کافی داشته باشد.
      7. اگر در شب فیلم برداری می‌کنید نور حتماً کافی باشد؛ مطمئن شوید که سایه روی صورت شما نمیفتد.
      8. چهره شما باید نزدیک به تصویری باشد که در ثبت احوال از شما موجود است.
      توجه : این مورد را در نظر داشته باشید که ویدیوی ارسالی شما توسط ثبت احوال تایید می‌شود.
      ضمنا شما می توانید با مراجعه به لینک ( https://aparat.com/v/KA6Nd ) راهنمایی‌های لازم را به‌صورت ویدئویی مشاهده نمایید.
      با تشکر

    1. سلام لطفا کد ملی و شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما در ویپاد این مورد را بررسی کنند. در نظر داشته باشید کاربران دیگر امکان نمایش اطلاعات ارسال شده توسط شما را ندارند و مواردی که ارسال می‌کنید فقط برای مدیریت سایت قابل مشاهده است.

    1. سلام
      لطفا با همان شماره تماسی که پیش‌تر در ویپاد افتتاح حساب کردید وارد شوید.
      در صورتی که مشکل شما رفع نشد شماره تماس خود را در پاسخ به همین دیدگاه برای ما ارسال کنید تا همکارانمان در ویپاد با شما تماس بگیرند. لازم به ذکر است که شماره تماس شما را فقط مدیر سایت مشاهده می‌کند و کاربران دیگر امکان مشاهده آن را ندارند.

  8. سلام خسته نباشین من برنامه رو نصب کردم تا ارسال ویدیو رفتم قسمت فیلم ولی لودنشد چندین بارامتحان کردم بعدش پیام داد که ب دلیل استفاده زیاد دقتیقی بعدامتحان کنین بعد چند ساعت دوباره امتحان کردم الان رمز ورود هم نمیفرستن که بعد دقایقی امتحان کنین چطوری میتونم کلا اطلاعاتمو پاک کنم از اول ثبت نام کنم

    1. سلام
      این مشکل بعد از گذشت چند ساعت برطرف می‌شود. لطفا مجدد با استفاده از شماره تماسی که متعلق به شماست و با کد ملی شما همخوانی دارد اقدام به ثبت‌نام کنید.

      1. سلام خسته نباشید من خواستم رمز دو مرحله ای رو فعال کنم مبگه رمز شما اشتباه است بازیابی رمز میزنم بعد از احراز هویت پیام میاد رمز شما به علت عدم دریافت حدنصاب کافی تغییر نکرد و همه مدل امتحان کردم ،با پشتبانی تماس گرفتم گفتن کش داده هارو از مرور گر پاک کنم موقع گرفتن فیلم همه چیز رو رعایت کنم متسفانه مشکلم حل نشده و من نمیتونم دیگه برم داخل برنامه

        1. سلام
          لطفا شماره تماس و کد ملی خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ویپاد با شما ارتباط بگیرند. شماره تماس و کد ملی شما فقط برای مدیران سایت قابل رویت است و کاربران دیگر آن را مشاهده نمی‌کنند.

  9. سلام بنده دوروز هست که می‌خوام حساب باز کنم وقتی سریال کارت ملی را وارد میکنم میگه چند دقیقه صبر کنید مجدد تلاش کنید و هنوز موفق به افتتاح حساب نشدم میشه راهنماییم کنید

    1. سلام لطفا شماره تماس و کد ملی خود را برای ما ارسال کنید تا در اختیار همکاران ویپاد قرار دهیم و مورد را بررسی کنیم.
      اطلاعاتی که برای ما ارسال می‌کنید برای کاربران دیگر قابل مشاهده نیست و فقط مدیر سایت آن را می‌بیند.

  10. سلام
    من میخواستم رمز دو مرحله‌ای رو فعال کنم که از برنامه خارج شد و گفت باید دوباره اطلاعات و وارد کنی .منم اطلاعات وارد میکنم میگه کد ملی تکراری می‌باشد
    به پشتیبانی آنلاین هم اس میدم جواب نمیده
    با شماره پشتیبانی هم تماس میگیرم هی میگه شماره رو وارد کن
    اینجوری باشه ثبت نام نکنید بهتره

    1. سلام
      از مشکل پیش آمده متاسفیم. لطفا شماره تماس و کد ملی خود را در پاسخ به همین دیدگاه برای ما ارسال کنید تا در اختیار همکاران بخش ویپاد قرار دهیم. لازم به ذکر است که اطلاعات شما را فقط مدیر سایت مشاهده می‌کند و سایر کاربران امکان دیدن شماره تماس و کد ملی شما را ندارند.

      1. سلام وقتتون بخیر
        منم میخاستم رمز دو مرحله ای رو فعال کنم که از برنامه خارج شد و بازم ازم خواست اطلاعات رو وارد کنم بنده همین کارو انجام دادم ولی میزنه پارامتر continu نامعتبر است

        1. سلام
          لطفا مرورگر پیش‌فرض گوشی را روی مرورگر گوگل کروم (نسخه به‌روز) قرار دهید.
          سپس از تنظیمات گوشی، گزینه برنامه‌ها را انتخاب و سپس کروم را انتخاب کنید و آن را در وضعیت Enable بگذارید و دقت کنید که گزینه force stop نیز انتخاب نشده باشد.

        1. سلام
          هر بسته‌ای که توسط پست برای شما ارسال می‌شود چه کارت ویپاد چه کالاهای دیگر، در صورتی که منزل نباشید یا به هردلیل امکان دریافت بسته از پستچی را نداشته باشید، پستچی بسته را به پست منطقه سکونت شما تحویل می‌دهد. در نتیجه اکنون نیز می‌توانید به ساختمان پست منطقه سکونت خود مراجعه کنید و با ارائه کارت ملی خود درخواست بسته بازگشتی را داشته باشید.

  11. سلام من قبلا کدملی ثبت کردم ولی ثبت نام کامل انجام ندادم.الان شماره ملی وارد میکنم مینویسه تکراری است.چیکارش کنم

    1. سلام
      برای ورود به ویپاد باید با همان شماره موبایلی وارد شوید که پیش‌تر با آن در ویپاد ثبت‌نام کرده‌اید. در صورتی که نمی‌دانید با کدام شماره تماس در ویپاد افتتاح حساب انجام داده‌اید، لطفا کدملی خود را در پاسخ به همین دیدگاه برای ما ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنیم. کاربران سایت قادر به مشاهده کدملی شما نیستند و اطلاعاتی که برای ما ارسال می‌کنید را فقط مدیر سایت مشاهده می‌کند.

  12. سلام من بیشتر دو هفته هست که ویپاد رو نصب کردم ولی هنوز نمیتونم کارت صادر کنم و میزنه نتیجه استعلام بانکی شما هنوز تکمیل نمیباشد

    1. سلام
      لطفا شماره همراهی که با آن در ویپاد ثبت‌نام و افتتاح حساب کرده‌اید را ارسال کنید تا همکاران واحد پشتیبانی ویپاد مورد را بررسی کنند و با شما ارتباط بگیرند. در نظر داشته باشید شماره تماس شما فقط برای مدیر سایت قابل مشاهده است و کاربران دیگر آن را مشاهده نخواهند کرد.

  13. سلام خدا قوت ممنون از خدمات و پشتیبانی فوقالعادتون 🙏😍
    میشه لطف کنید راهنماییم بفرماییم چرا نصب نمیشه ؟ میگه شماره وارد کنید وارد میکنم کد میاد کدو میزنم میگه درحال بررسی اطلاعات خرید قبلی شماست بعد میره صفحه بعد میگه بسته ۹ماهه ۶ماهه۳ماهه رو بدلخواه انتخاب کنید میزنم برگشت یعنی نمیخوام بسته هارو باز میاد سر همین هی همین دو گزینرو تکرار میکنه نهایت یبار بره روو یه صفحه که بگه مشخصات شما درحال بررسی است این کد و سریال گوشیه شماست اینم شماره تلفن ایا گوشی خود راعوض کردید بله یا نه من چون عوض نکردم نه رو انتخاب میکنم خلاصه همین سه تا صفحرو از دیروز تا الان ده هزار بار امتحان کردم هی تکرار میکنه چیکار باید کنم ممنونمیشم راهنماییم کنید!؟

    1. سلام وقت شما بخیر
      برای بررسی دقیق‌تر این مورد، لطفا تصویر صفحه‌ای که داخلش هستید را برای ما از طریق این آدرس ایمیل ارسال کنید:
      info@dotin.ir

  14. سلام وقت بخیر ،بنده میخوام حساب باز کنم وقتی سریال کارت ملی را وارد میکنم میگه چند دقیقه صبر کنید مجدد تلاش کنید و هنوز موفق به افتتاح حساب نشدم میشه راهنماییم کنید
    09388899365

    1. سلام
      مشکل شما به پشتیبانی ویپاد ارجاع شد. لطفا طی ۲۴ ساعت آینده مجدد امتحان کنید مشکل باید رفع شده باشد.
      سپاس از همراهی شما

      1. سلام ببخشید وام ویپاد بخوای پرداخت کنی گزینه ای نداره؟ وام برداشتم نمیدونم چطوری پرداخت کنم گزینه ای نداره؟

        1. سلام
          بعد از اتمام مهلت استفاده از وام ویپاد، امکان بازپرداخت اقساط شما فراهم و مهلتی که تا پرداخت اولین قسط زمان دارید به شما نمایش داده می‌شود.
          وارد صفحه تسهیلاتی که دریافت کرده‌اید شوید و پیام موجود در آن صفحه را مبنی بر آغاز مهلت بازپرداخت بخوانید.
          در نظر داشته باشید بعد از دریافت تسهیلات ویپاد شما ابتدا زمانی را برای استفاده از تسهیلات در اختیار دارید، بعد از پایان این مدت زمان، زمانی برای انتخاب شیوه بازپرداخت و پرداخت اولین قسط در اختیار دارید.
          با تشکر

  15. سلام وقت بخیر
    من چندین بار تاحالا امتحان کردم ولی تو همون مرحله اول کد ملی و تاریخ تولد ارور میده نمیتونم حساب باز کنم

    1. سلام
      برای بررسی این مورد نیاز است که به‌صورت مستفیم با پشتیبانی ویپاد ارتباط بگیرید و با ارسال مدارک برای همکاران مشکل خود را رفع کنید.
      لطفا با شماره 09423215000 تماس بگیرید.

  16. سلام لطفا مشکل منو بررسی کنید بعد از درخواست رمز دو مرحله ای نزدیک ۳۰بار فیلم گرفتم برای احراز هویت ولی میگه درخواست تغییر رمز عبور از طریق احراز هویت تشخیص چهره به دلیل عدم دریافت حد نصاب کافی انجام نشد و رمز عبور شما تغییر نکرد. واقعا خسته شدم پشتیبانی هم تماس گرفتم
    نمیتونم وارد برنامه بشم

    1. سلام
      لطفا شماره تماس و کد ملی خود را برای ما ارسال کنید تا همکاران ویپاد با شما ارتباط بگیرند. شماره تماس و کد ملی شما فقط برای مدیران سایت قابل رویت است و کاربران دیگر آن را مشاهده نمی‌کنند.

  17. سلام وقت به خیر
    من تو بانک پاسارگاد حساب دارم
    نمیشه از طریق همون کارتم که بازه ویپاد نصب کنم و دیگه کارت جدا نگیرم؟

    1. سلام
      حساب ویپاد ارتباطی با حساب بانک پاسارگاد ندارد. ویپاد یک بانک دیجیتال است که صرفا شعبه فیزیکی ندارد و خدمات خود را به‌صورت آنلاین به کاربرانش ارائه می‌دهد.

  18. با سلام من برنامه ویپاد نصب کرده بودم حتی کارتش هم برام اومده فعال کردم !ولی الان دوهفته است که از حساب ام خارج شدم یعنی برنامه ویپاد از گوشی ام پاک شده چه جوری دوباره نصب کنم

    1. سلام
      برنامه ویپاد را از طریق سایت ویپاد یا اپ‌استورهای اندرویدی (در صورتی که دستگاه شما اندروید است) دانلود و نصب کنید و با همان شماره موبایلی که حساب کاربری داشتید وارد آن شوید.

  19. سلام با سلام وقتی میخوام ثبت نام کنم میزنه کاربر گرامی برای استفاده از خدمات بانکی ویپاد احراز هویت دیجیتال ضروری است

    1. سلام
      هنگامی که برای اولین بار وارد اپلیکیشن ویپاد می‌شوید،‌ ابتدا باید یک حساب ویپادی برای خود افتتاح کنید. مراحل را طبق آنچه اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد طی کنید تا حساب ویپاد شما با موفقیت افتتاح شود. احراز هویت هم یکی از مراحل افتتاح حساب ویپاد است که در کمتر از ۱ دقیقه انجام می‌شود.

  20. سلام چرا برنامه ویپاد رو گوشی اندروید نصب نمیشه می خواهی وارده برنامه بشی میپره و نمیشه مراحل رو انجام داد

    1. سلام
      لطفا مدل گوشی و نسخه اندرویدی که از آن استفاده می‌کنید را در پاسخ به همین دیدگاه بنویسید تا مشکل را بررسی کنیم.

        1. سلام
          لطفا شماره تماس و کدملی خود را برای ما ارسال کنید تا در اختیار همکارانمان در ویپاد قرار دهیم. در نظر داشته باشید شماره تماس و کد ملی شما را فقط مدیر سایت مشاهده می‌کند و کاربران دیگر قادر به مشاهده آن نیستند.

  21. سلام خسته نباشید
    خواستم بگم برنامه به درد نخور دارید
    دو این که پشتیبانی اصلا به درد نمی خوره
    20روز که حساب باز کردم ولی وقتی می خوام شماره کارت بگیرم در خواست بدم خطا می زنه

    1. سلام
      لطفا شماره تماس و کدملی خود را برای ما ارسال کنید تا در اختیار همکارانمان در ویپاد قرار دهیم. در نظر داشته باشید شماره تماس و کد ملی شما را فقط مدیر سایت مشاهده می‌کند و کاربران دیگر قادر به مشاهده آن نیستند.

    1. سلام
      وقت شما بخیر
      اطلاعات تماستان را برای همکاران پشتیبانی ویپاد ارسال کردیم تا با شما ارتباط بگیرند و مشکل پیش آمده را رفع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

محمد نژادصداقت، مدیرعامل داتین در گفت‌وگو با دیجیاتو از وضعیت اعتبارسنجی و رگولاتوری در ایران گفت و اینکه در ویپاد برای حل مسئله اعتبارسنجی افراد از چه راهکاری بهره گرفته‌اند. او همچنین به این سوال پاسخ داد که مسیرهای درآمدی داتین درحال حاضر در چه شرایطی قرار داد و در آینده به کدام سو می‌رود.
داتین با هدف توسعه‌گرایی و سرعت‌بخشی به توسعه محصولاتش و با تایید هیئت‌مدیره بلوط، هومن مسگری، معاون مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های داتین را با حفظ سمت به‌عنوان مدیرعامل شرکت «مدیریت ثروت هوشمند بلوط» منصوب کرد.
گزارشی از بازدید دانشجویان مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران از داتین
دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران، دهم مهرماه علاوه‌بر بازدید از داتین، با فعالیت‌های فناورانه این شرکت در اکوسیستم بانکداری کشور آشنا شدند و سوالات خود را درباره آینده کاری در رشته‌های مربوط به مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات مطرح کردند. همچنین در این دورهمی، مدیران داتین به انتقال تجربه‌های خود پرداختند و دانشجویان را برای توسعه مهارت‌های نرم و فنی تشویق کردند. 
شناسایی نیاز، طراحی راهکار مناسب، پاسخ‌گویی سریع به نیاز شناسایی‌شده و پایداربودن سیستم از دغدغه‌های قابل تامل در حوزه طراحی و توسعه محصول در فضای دیجیتال هستند. در ویپاد، برای مدیریت این موارد، از تمرکز بر تیم‌سازی و چیدمان ساختار تیمی استفاده شده است.