استراتژی داتین توسعه «فراگیری مالی» است. این شرکت به بانکها و شرکتهای بیمه کمک میکند که راهکارها و محصولات فناورانه را به کار گیرند و سطح دسترسپذیری افراد جامعه به خدمات مالی ساده و مقرونبهصرفه را بالا ببرند تا به رشد و عملکرد بهتر در عصر دیجیتال دست یابند.
داتین تلاش میکند با ارائه راه حلهای مالی، بهترین و پویاترین عملکرد را برای بیش از ۲۰ سازمان فراهم و حرکت آنها در مسیر تحول دیجیتال را تسریع کند.
عملکرد بهتر در صنعت مالی از اهداف مشترک همه افرادی است که از سراسر ایران و فارغ از محدودیت جغرافیایی با یکدیگر در داتین کار میکنند. آنها تلاش میکنند اثرگذار باشند و صنعت مالی ایران را به جایگاهی بهتر از قبل برسانند.
همواره علاقهمندیم تا آخرین روندهای صنعت، اتفاقات جاری در داتین و دانش و تجربه همکارانمان را با مخاطبانمان به اشتراک بگذاریم. با کلیک روی قسمتهای مختلف میتوانید محتواهای مورد نظرتان را بخوانید.
بانک رفاه با بیش از هزار شعبه نخستین مشتریِ بزرگمقیاس داتین بود که از سال 1396 تا به امروز از سامانههای اعتباری داتین (تسهیلات، ضمانتنامه و…) استفاده میکند.
سامانه بانکداری متمرکز اعتباری (تسهیلات، ضمانتنامه و…) سامانه تسهیلات الکترونیک