«اصل برند کارفرمایی را افرادی تجربه میکنند و شرح و بسط میدهند که در حال کار در سازمان هستند. آنچه آنها تجربه میکنند چیزی نیست که واحد سرمایه انسانی یا برندینگ برای آنها میسازد، در واقع برند کارفرمایی آن موضوعی است که در کار روزمره به آن میپردازند.»
حامد حسینینژاد، مشاور مدیرعامل داتین در حوزه سرمایههای انسانی، صحبتهای خود در دومین رویداد برند کارفرمایی را با این جملات شروع کرد. حسینینژاد در پنل «آدمها و سازمانها: جانبخشی به برند و فرهنگ کسبوکار» به سوالهایی درباره شیوه نگاه داتین به مسیر جذب، نگهداشت و خروج سرمایههای انسانی پاسخ داد.