جایی کار کنید که رشد شما را رقم بزند
EN
EN
انتقال تجربه و پرسش‌وپاسخ متخصصان داتین با کنکوری‌های ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی شریف

انتقال تجربه و پرسش‌وپاسخ متخصصان داتین با کنکوری‌های ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی شریف

امیر امامی، سرپرست ارشد راهکارهای جامع سازمانی ابری داتین؛ در رویداد «معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف» با کنکوری‌های 1403 که نتایج کنکورشان را دریافت و آماده ورود به دانشگاه بودند، گفت‌وگو کرد. دغدغه‌های آن‌ها درباره پیدا کردن مسیر شغلی مطلوبشان را شنید و با توجه به تجربه تحصیلی و شغلی خود به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

جریان داتین را دنبال کنید

توسعه‌گرایی در داتین به‌روایت اسماعیل بی‌آزار املشی، مدیر راهکارهای پردازش تراکنش داتین
همزمان با سال‌های فعالیتم در حوزه بانکی، مالی و پردازش تراکنش در داتین، سوال‌هایی در ذهنم نقش می‌بندد که پیدا کردن پاسخ آن‌ها به من و هم‌تیمی‌هایم کمک می‌کند قدم‌های مثبتی در جهت توسعه تیم و راهکارهایی که به مشتری ارائه می‌دهیم برداریم. در پاسخ به هرکدام از این سوال‌ها نکاتی مشترک وجود دارد که با آگاهی از آن‌ها، می‌بینم که عامل توسعه کسب‌وکار در خود مشتری و تعاملی که با او می‌سازیم نهفته است.
توسعه‌گرایی در داتین به‌روایت علیرضا عطایی، مدیر بانکداری الکترونیک داتین
اگر از من بپرسند چطور «نگاه توسعه‌گرا»‌ را در تیم خودمان یعنی بانکداری الکترونیک داتین، حفظ می‌کنیم، پاسخم یک عبارت کوتاه است: «فراتر از رفع نیاز». اما برای اینکه بتوانم این عبارت کوتاه را معنا کنم باید چند خطی درباره آن توضیح دهم.
برآیندی از مهارت‌های نرم و مهارت‌های سخت که سبب می‌شوند یک فرد بتواند در جایگاه شغلی «اسکرام مستر» نقش خود را به‌درستی ایفا کند چیست؟ اگر یک فرم دانش کافی برای «اسکرام مستر» شدن را دارد، کدام بخش‌های وجودی و درونی خود را نیز باید توسعه و پرورش دهد تا بتواند حضور موثری در تیم اسکرام داشته باشد؟