«زنجیره ارزش؛ مشارکتها و توسعه بازار» موضوع هشتمین شماره فصلنامه فناوریهای مالی است و از این میگوید که شرکتها چطور میتوانند برای توسعه و گسترش حضور خود در محیط بازار، به تکمیل زنجیره ارزش بپردازند. این شماره یک راهنمای عملی است برای اینکه مدیران یک شرکت چطور برای رفع مسائل، در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش برنامهریزی کنند.
موضوعات مطرحشده در شماره هشتم فصلنامه:
- بررسی مولفههای محیط بازار در توسعه زنجیره ارزش بانک
- ماهیت و استراتژی بازوی سرمایهگذاری برای تکمیل زنجیره ارزش
- حکمرانی زنجیره ارزش و نقش دولت در زنجیرههای ارزش
- نگاهی به شیوههای گسترش زنجیره ارزش بانکها با تمرکز بر نئوبانک و فینتک
- توسعه زنجیره ارزش سازمان با کارآفرینان سازمانی
- بررسی اهمیت همسویی و درک مشترک سهامداران در توسعه بازار
- نیازهای ثانویه و توسعه کسبوکار
- نقش تعداد و نوع کاربر در توسعه زنجیره ارزش
- نقش سرمایه انسانی در ایجاد کسبوکار جدید در سازمان
- دگردیسی زنجیرههای ارزش در عصر سیستمهای غیرمتمرکز
- راهبری رشد: نقش خرید، ادغام و تملیک و استارتاپ استودیوها در توسعه بازار
- بررسی دلایل شکست استراتژیک مراکز نوآوری مبتنیبر زنجیره ارزش
- تکمیل زنجیره ارزش در کسبوکارهای دیجیتال جهان