معرفی راهکارهای سازمانی داتین
تصمیمگیری در یک سازمان نیازمند اطلاعات دقیق از منظرهای مختلف فعالیتهای یک سازمان است. بنابراین هر چه اطلاعات دقیقتری در اختیار ساختارهای مدیریتی یک سازمان قرار گیرد، تصمیماتی که در آن سازمان اتخاذ میشود موثرتر و بهینهتر خواهد بود. از گذشته که بهکارگیری تکنولوژی اطلاعات در سازمانها مرسوم شد، هدف اول این نوع سیستمها افزایش سهولت، دقت و سرعت انجام فعالیتها بود. با گسترش این نوع سیستمها و اثبات تأثیر عمیق بهکارگیری تکنولوژی اطلاعات در این فعالیتها، انتظارات تغییر یافت و کاربران این سیستمها به فکر استفاده از تکنولوژی اطلاعات برای گرفتن تصمیمهای مدیریتی افتادند. برای دستیابی به چنین هدفی لازم بود تا بخشهای مختلفی که به شکل مستقل مکانیزه شده بودند، با همدیگر ارتباط داشته باشند و از تلفیق اطلاعات این بخشهای مستقل به اطلاعات دقیقی که برای مدیریت مورد نیاز است، برسند.
بدین ترتیب، لزوم طراحی سیستمها بهصورت یکپارچه و داشتن بانک اطلاعاتی منسجم احساس شد و راهکارهای سازمانی داتین با این هدف راهاندازی شد تا در کنار یکپارچگی، برنامهریزی، انتقال تجربیات در حوزههای بانکی و بیمهای، فرایندمحور شدن فعالیتها، تضمین امنیت، قابلیت توسعهپذیری با سرعت بالا و جمعآوری اطلاعات در سطح کل سازمان مشتری (ستاد و صف) با استفاده از سامانه پرتال را برای مشتریان به ارمغان آورد. در حال حاضر، داتین با ارائه مجموعه کاملی از محصولات همچون سامانههای مدیریت سرمایههای انسانی، مدیریت زنجیره تامین، اتوماسیون اداری، مدیریت امور سهامداران و مجامع آنلاین، تلفیق و تجمیع صورتهای مالی، مدیریت ارتباط با مشتریان، ITSM و ISMS با قابلیت پیکربندی و تطبیق در حوزههای مختلف سازمانی، آماده مشارکت و ارائه محصولات و خدمات خود در حوزههای بانکی و بیمهای است.
بومیسازی راهکارهای سازمانی داتین
در مجموعه سامانههای راهکارهای سازمانی یا همان ERP داتین، بهترین تجربههای بانکها و بیمههای کشور جمعآوری شده است که با نصب این سامانهها، این تجربهها در قالب فرایندها، فرمها و گزارشات متنوع به مشتری جدید منتقل میشود. بنابراین بهمنظور انطباق و توسعه قابلیتهای هر سامانه با سازمان مشتری، امکان بومیسازی هر بخشی از سامانه نیز وجود دارد. با توجه به فریمورک اختصاصی و طراحی شده توسط داتین، این بومیسازی در سریعترین زمان امکانپذیر و تمامی مسائل امنیتی در آن لحاظ شده است. کارشناسان داتین از گامهای اولیه شناسایی فرایندها و روالهای کاری و سپس تحلیل نیازها، همراه مشتری هستند و وظیفه انطباق و توسعه قابلیتهای هر سامانه با سازمان مشتری را دارند. همچنین با توجه به اهمیت یکپارچه سازی سامانهها در محیط مشتری، مجموعه سامانههای راهکارهای سازمانی (ERP) داتین بهگونهای طراحی شدهاند که قابلیت سازگاری و ارتباط با سایر سامانههای مشتری را داشته باشند. لازم به ذکر است که ارتباط با Core Banking و Core Insurance از قابلیتهای منحصربهفرد این سامانه است.
ویژگیهای کلیدی راهکارهای سازمانی داتین
محصولات راهکارهای سازمانی داتین
سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
در حال حاضر سامانههای راهکارهای جامع سازمانی (ERP) داتین در بانکهای پاسارگاد، سپه، شهر، گردشگری، سرمایه و بیمه پاسارگاد نصب و به فراخور نیاز هر مشتری بخشهای مختلف آن بومیسازی شده و مورد بهرهبرداری قرار گرفته است. هماکنون از هر پنج همکار شبکه بانکی کشور، اطلاعات مربوط به برنامهریزی و جبران خدمات یکی از همکاران بانکی در سامانه مدیریت سرمایههای انسانی داتین صورت میگیرد.
1403 © تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به شرکت داتیس آرین قشم (داتین) است.