داتین با سومین سمینار تخصصی علم داده دانشگاه فردوسی مشهد همراه شد
EN
EN

توسعه فناوری‌های نوین در دو دهه گذشته باعث تغییر سبک زندگی ایرانی‌ها و افزایش تمایل آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری و سلف‌سرویس شده است. شرکت‌های بیمه نیز با درک این نیازمندی، توسعه زیرساخت‌های برخط و راهکارهای عرضه آنلاین محصولات خود را سرعت بخشیده‌اند.
پورتال بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان ریتون به‌عنوان شرکت زیرمجموعه داتین، با بهره‌مندی از ابزارهای کارآمد مانند یک شعبه مجازی به کمک شرکت‌های بیمه می‌آید و خدمات سلف‌سرویس در اختیار مشتریان بالقوه، بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان آن‌ها قرار می‌دهد.

ویژگی‌ها

استعلام حق بیمه‌
مشاهده آخرین وضعیت بیمه‌نامه‌های جاری
پرداخت حق بیمه
پیگیری پرونده خسارت
مشاهده کاردکس خدمات درمانی
استعلام اندوخته بیمه‌های زندگی
پرداخت اقساط وام بیمه عمر
ثبت و پیگیری انتقاد، پیشنهاد و درخواست جدید