نامهنگاری و ارسال مکاتبات اداری در سازمانها بدون استفاده از کاغذ در کنار سهولت، سرعت، دقت و امنیت از اهداف مهم هر سازمان است که با استفاده از سامانه ERP پورتال و اتوماسیون اداری داتین میسر میشود.
اتوماسیون اداری، سيستم مديريت ايجاد و گردش نامه است. گردش اتوماتیک کارهای جاری همکاران و پیگیری آن شامل نامهها، مرخصی، ماموریت و… از قابلیتهای این سیستم است.
تحلیل نیازهای سازمان در جهت توسعه و پیادهسازی آن از جمله مزیتهایی است که باعث بهروز بودن قابلیتهای سیستم و انعطافپذیری هرچه بیشتر آن با روال کاری آن سازمان است.