EN

بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مشتریان خود با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها، تکمیل پرونده و احراز صلاحیت متقاضیان است که زمان زیادی از همکاران شعب می‌گیرد و امکان تمرکز بیشتر بر سایر روش‌های جذب منابع را از آن‌ها سلب می‌کند. هم‌زمان مشتریان نیز انتظار دارند در کمترین زمان ممکن به درخواست تسهیلات‌شان پاسخ داده شود و طولانی‌شدن این روند، اعتماد آن‌ها را نسبت به بانک‌ها کم می‌کند.
سامانه تسهیلات الکترونیک داتین، ابزاری است که بانک‌ها با استفاده از آن می‌توانند متقاضیان دریافت تسهیلات را به یک صفحه مجازی هدایت کنند و تمام مراحل مرتبط با اعطای تسهیلات از جمله بارگذاری مدارک، تکمیل پرونده و سایر نیازهای مشابه را به شکل غیرحضوری پیش ببرند. این سامانه، به‌عنوان یک شعبه مجازی ارائه‌دهنده خدمات اعتباری، به سامانه بانکداری متمرکز متصل می‌شود و متقاضی تسهیلات را در جریان نتیجه درخواستش‌ قرار می‌دهد.

ویژگی

متمرکز کردن ثبت درخواست‌های مشتریان
کاهش درخواست‌های حضوری تا پیش از حصول اطمینان
دسترسی آسان به خدمات اعتباری بانک
امکان پیش‌برد فرایند و آماده‌سازی مدارک از راه دور
اخذ الکترونیکی اطلاعات غیر مالی و مالی مشتریان
تولید سیستمی گزارش اطلاعات اعتباری و فرم پیشنهاد اعطای تسهیلات و ایجاد تعهدات
اعتبارسنجی دقیق مشتریان و کاهش ریسک اعتباری
تسریع در ارجاع کار و پاسخگویی به مشتریان
آگاهی مشتری از روند بررسی پرونده خود در ارکان اعتباری بانک